معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی:

شهادت رمز موفقیت و اقتدار ایران است 

سرهنگ طهماسبی گفت: جانفشانی مجاهدان فی سبیل‌الله در مسیر خدمت به جامعه و دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی سرمایه‌ای است که برای آرامش و رفع دغدغه‌های مردم و انضباط و سلامت اجتماعی هزینه می‌شود. 
کد خبر: ۶۹۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶ - 14October 2024

شهادت رمز موفقیت و اقتدار ایران است به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ «حمید طهماسبی» معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در دیدار با خانواده معظم مرزبان شهید «حمید لزگی» ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان اظهار داشت: امنیت، بنیان و اساس پیشرفت و تحول در جامعه است و باید برای پاسداشت آن اهتمام جدی و عزم راسخ داشته باشیم.

وی افزود: جانفشانی مجاهدان فی سبیل‌الله در مسیر خدمت به جامعه و دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی سرمایه‌ای است که برای آرامش و رفع دغدغه‌های مردم و انضباط و سلامت اجتماعی هزینه می‌شود. 

در ادامه این دیدار «مرتضی نظرنژاد» رئیس آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد نیز در سخنانی ابراز داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا یک توفیق بزرگ است و خدمت به خانواده معظم شهدا را باید سرلوحه کارهای خود قرار دهیم. 

وی افزود: شهدا راه سعادت را به ما نشان دادند و پیام شهیدان و ارج‌گذاری استحکام و استقامت خانواده معظم آنان در پیمایش پرصلابت و استوار مسیر اقتدار با تکیه به جهاد تبیین و روشنگری درک خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد خاطرنشان کرد: ثمره تلاش پلیس شهادت مظلومانه خادمان نظم و امنیت است و همواره باید یاد و نام آن‌ها را گرامی بداریم.

در این مراسم از خانواده شهید لزگی تجلیل شد.

«حمید لزگی» جمعی مرزبانی خراسان رضوی ۱۳ دی ۱۳۷۲ در مشهد متولد شد و سرانجام شامگاه جمعه سوم آبان ۱۳۹۲ به همراه ۱۳ نفر از همرزمانش در گردان مرزی سیرکان در حال عزیمت به منظور استقرار در یکی از موقعیت‌های منطقه در نقطه صفر مرزی در کمین اشرار گرفتار شدند و بعد از تبادل آتش سنگین همگی به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار